הקהילות של רשת נטיעות

קהילת 'שדה צופים'
קהילת 'שדה צופים'מעלות
במעלות נמצאת קהילת 'שדה צופים' של הרב עודד ניצני, המורכבת מבעלי תשובה מבוגרים וותיקים יותר בכיוון קצת יותר חרדי אבל קהילה חזקה מאוד עם הרבה עשייה גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ. קשה מאוד למצוא שם דירה אבל זה אפשרי עם קצת סיעתא דשמיא.
קהילת 'נווה שלמה'
קהילת 'נווה שלמה'הדר חיפה
בהדר בחיפה נמצאת קהילת 'נווה שלמה' – קהילה של 10 משפחות בעלות תשובה בכיוון חרדי-ליטאי, יחד עם פתיחות מעניינת. שם יותר פשוט להשיג דירות ויש גם מישהו מהקהילה שמסייע בזה.
קהילת'בני יהודה'
קהילת'בני יהודה'רמת הגולן
בבני יהודה פועלת קהילה מיוחדת המונה כ-30 משפחות ומורכבת מחוזרים בתשובה ומדתיים מבית. הקהילה צמחה והתפתחה ב"אופן טבעי" וללא יד מכוונת. במהלך השנים, עם הצטרפות עוד ועוד חברים, חיי התרבות והרוח התפתחו מעצמם. לפני כ-4 שנים הצטרף לקהילה הרב כהרון כמורה דרך הרוחני.
קהילת'נחת רוח'
קהילת'נחת רוח'תפרח
במשק 26 שבתפרח, משק מגוריו של הרב אבנר, הוקמה ישיבה ייחודית שבה התכנסו אנשים המחפשים תכנים אחרים בחיים, חיים של פשטות ודיבוק חברים, סביב לימוד תורה ועבודת ה' המשולבת בחכמת חיים ועמל כפיים.
קהילת 'הדור הרביעי'
קהילת 'הדור הרביעי'אשדוד
עמותת הדור הרביעי מחזיקה ומפעילה כולל לבעלי בתים המונה כ 30 משתתפים באופן קבוע בו מתקיימים שיעורים תדירים במהלך ימות השבוע, העמותה מחזיקה בית כנסת לרווחת תושבי אשדוד והסביבה ובעיקר לאוכלוסייה דוברת רוסית המתגוררת באיזור הפעילות.
קהילת 'עץ חיים'
קהילת 'עץ חיים'מצפה רמון
לפני כ- 14 שנים בשנת 2000 הוקמה במצפה רמון קהילת עץ חיים- קהילה קטנה ומשפחתית של חוזרים בתשובה שחברו יחדיו .
קהילת 'שובה'
קהילת 'שובה'הנגב הצפוני